Case beschrijving
- Bedrijfsdomein: Telecommunicatie
- Onze service: Een BI-implementatie die overzicht en inzicht geeft in de rendabiliteit van het bedrijf. Deze BI-implementatie maakt ook analyses voor de klanten van Victus.
- Onze apps:
- Maatwerk
- Resultaat:
- De activiteiten van het callcenter worden efficiënter en aan een lagere kost uitgevoerd.
“Victus is een callcenter/salesbureau dat zich bezighoudt met het genereren van leads. Naarmate het bedrijf groeit, wordt data steeds belangrijker voor onze rendabiliteit. We hebben besloten om met InsightData te werken zodat we betere analyses kunnen maken voor onszelf, maar ook voor onze klanten. InsightData heeft een overzichtelijk dashboard opgezet waarin we alle belangrijke statistieken kunnen opvolgen. Het is gemakkelijker dan ooit om inzicht te krijgen in onze rendabiliteit.
Dankzij het dashboard besparen we bovendien een hoop tijd met het maken van facturen. Het resultaat is dat onze bedrijfsactiviteiten efficiënter en aan een lagere kost worden uitgevoerd. Verder komt er een live login voor onze klanten zodat ook zij meer inzicht krijgen in hun cijfers.”